Experienţe culturale de neuitat în inima Transilvaniei - www.turculturalbrasov.ro
Parteneriatul între Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Braşov şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului, implementează proiectul “Experienţe culturale de neuitat în inima Transilvaniei”(cod SMIS 18536).
Proiectul e cofinanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 5 Dezvoltarea Durabilă şi promovarea turismului, Domeniul major de intervenţie 5.3 Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică.
Obiectivul proiectului este de a valorifica potenţialul cultural al judeţului Braşov prin promovarea la nivel naţional a produselor specifice cu scopul de a consolida identitatea turistică a judeţului.
Acest proiect are ca temă promovarea judeţului Braşov din prisma ofertei de tip cultural în special prin prezentarea produselor turistice specifice reprezentate de: cetăţi şi castele, mănăstiri, bisericile fortificate, folclor şi artă populară.
Pentru a îndeplini obiectivele propuse, în cadrul proiectului „Experienţe culturale de neuitat în inima Transilvaniei” se vor derula principalele activităţi:
1. Realizarea de materiale de promovare turistică (broşuri tematice, hartă turistică, DVD multimedia cuprinzând o colecţie de obiceiuri tradiţionale din judeţul Braşov, obiecte tradiţionale ) pentru produsele culturale:
Mănăstiri din Ţara Făgăraşului;
Biserici fortificate din Ţara Bârsei;
Biserici fortificate din Zona Rupea;
Castele şi Cetăţi din judeţul Braşov;
Folclor şi artă populară în Ţara Bârsei;
Folclor şi artă populară în Zona Rupea;
2. Realizarea portalului www.turculturalbrasov.ro ca instrument activ de informare şi promovare turistică.
3. Promovarea produselor turistice culturale în cadrul a două târguri naţionale de turism.
4. Promovarea la nivel naţional prin organizarea evenimentului „Braşovul vine la tine acasă” în oraşele București, Cluj, Craiova, Iași, Ploiești, Timișoara şi staţiunea Mamaia.Acest proiect are ca temă promovarea judeţului Braşov din prisma ofertei de tip cultural în special prin prezentarea produselor turistice specifice reprezentate de: cetăţi şi castele, mănăstiri, bisericile fortificate, folclor şi artă populară.
Pentru a îndeplini obiectivele propuse, în cadrul proiectului „Experienţe culturale de neuitat în inima Transilvaniei” se vor derula principalele activităţi:
1. Realizarea de materiale de promovare turistică (broşuri tematice, hartă turistică, DVD multimedia cuprinzând o colecţie de obiceiuri tradiţionale din judeţul Braşov, obiecte tradiţionale ) pentru produsele culturale:
Mănăstiri din Ţara Făgăraşului;
Biserici fortificate din Ţara Bârsei;
Biserici fortificate din Zona Rupea;
Castele şi Cetăţi din judeţul Braşov;
Folclor şi artă populară în Ţara Bârsei;
Folclor şi artă populară în Zona Rupea;
2. Realizarea portalului www.turculturalbrasov.ro ca instrument activ de informare şi promovare turistică.
3. Promovarea produselor turistice culturale în cadrul a două târguri naţionale de turism.
4. Promovarea la nivel naţional prin organizarea evenimentului „Braşovul vine la tine acasă” în oraşele București, Cluj, Craiova, Iași, Ploiești, Timișoara şi staţiunea Mamaia.
Mai multe detalii despre proiect AICI
+ Toate informatiile
Doi universitari cu experienţă antreprenorială sunt traineri MICESA (Alba Iulia)
Conferința „Cultura antreprenoriatului contra culturii resemnării”, 7 iunie 2018 - Alba Iulia
Mureșenii sunt interesați să ia startul în business cu Start-up Urban
70 de potențiali antreprenori la conferința „Luăm STARTul ÎMPREUNĂ” de la Sibiu
Proiectul ALBA IULIA 360 oferă servicii gratuite și asistență comunităților marginalizate din Alba